3D регулювання розвала і сходження коліс вантажівок, автобусів і мікроавтобусів
СТО "Ремонтер" виконує роботи по регулюванню розвала і сходження коліс вантажних автомобілів, автобусів і мікроавтобусів.
Перевірка і настройка сходу-розвалу коліс проводиться на спеціальних стендах нашого СТО. Ми обслуговуємо вантажівки і автобуси всіх марок і видів.
Всі роботи виконують досвідчені фахівці. Гарантія якості.
Тел.: (067) 550-21-10 (Київ), (050) 382-72-72 (Бориспіль)

Рекомендується регулярно і ретельно проводити перевірку свого транспортного засобу на вантажний СТО та на спеціалізованих стендах.
Ми використовуємо стенд ТЕХНО ВЕКТОР 7 TRUCK HT MC з технологіями 3D для вантажних автомобілів, автобусів і мікроавтобусів:
Відмінні риси використовуваного нами стенда серії HT:
- Одночасне вимірювання до 4-х осей
- Робота с дисками до 28" без додаткових аксесуарів
- Відстань прокатки - 76 см
- Забезпечується наскрізний проїзд вантажних автомобілів
- Вимірювання від рами або від базової лінії
Відмінні риси використовуваного нами стенда серії МС:
- Мобільне виконання MC c додатковою камерою і мішенню для обчислення взаємного положення блоків камер відносно один одного
- Колісні опори забезпечують легке переміщення і фіксацію
- Вільне переміщення між робочими місцями автосервісу
- Дозволяє звільнити робоче місце переміщенням стенду на місце зберігання
- Не потрібно калібрування після переміщення
- Забезпечується наскрізний проїзд вантажних автомобілів
- Відсутні дроти передачі даних
- Інтелектуальна система енергозбереження та акумулятори підвищеної ємності забезпечують до 10 годин безперервної автономної роботи камер
- Можливість постійного підключення проводів живлення і передачі даних для експлуатації в режимі 24/7

Сучасні стенди Техно Вектор 7 з технологією 3D для вантажних автомобілів, тягачів, автобусів призначені для високоточного вимірювання та
регулювання кутів установки коліс вантажних автомобілів в умовах автотранспортних підприємств, станцій технічного обслуговування (СТО),
автомобільних заводів і діагностичних центрів.
Стенд дозволяє проводити вимірювання вантажних автомобілів з колісною базою до 16 метрів.
→ Функціонування приладу засноване на вимірі
кутових параметрів, що визначають положення осей і коліс автомобіля за допомогою відеокамер і плоских мішеней з градієнтним малюнком.

СТЕНД МІСТИТЬ ТАКІ ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ:
1) Комп'ютерна стійка
- ергономічна робоча панель управління
- повнорозмірна клавіатура
- бездротовий пульт управління
- сучасний високопродуктивний процесор
- 21,5 дюймів LCD кольоровий широкоформатний монітор
- кольоровий струменевий принтер
- програмне забезпечення Техно Вектор з тривимірною візуалізацією
2) Самоцентрувальні захоплення коліс
- Самоцентрувальні колісні адаптери працюють з колісними дисками до 24" (до 28" для серії HTS)
3) Мішені
Пасивні відбивачі без вмісту електронних елементів, що складаються з:
- плоских мішеней з градієнтним малюнком, покритим захисним шаром
- міцного ударо-захищеного корпусу
4) Спеціальна мішень-щуп
Спеціальна мішень-щуп дозволяє швидко і точно проводити вимірювання положення рами вантажного автомобіля для визначення центральної лінії автомобіля
5) Система машинного зору
Корпуси системи машинного зору являють собою вертикальні стійки, оснащені прецизійними мережевими камерами з високоякісними матрицями.
Передача даних з камер на комп'ютер здійснюється по протоколу TCP/IP.
Таке розташування системи машинного зору дозволяє врахувати індивідуальні особливості конкретного робочого місця, а також забезпечує можливість наскрізного проїзду.
Система машинного зору автоматично розпізнає мішені, встановлені на колеса автомобіля, і положення мішені-щупа, а потім з високою точністю обчислює їх
геометричне положення в просторі.
6) Програмне забезпечення Вектор 3D
Операційна система - ліцензійна Microsoft Windows 10.
Тривимірний інтерфейс програми дозволяє в режимі реального часу відслідковувати стан і кути установки коліс автомобіля на екрані.
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс в поєднанні з розширеною довідковою системою допомагає навіть непідготовленим користувачам швидко освоїти стенд і приступити до роботи.
У програмному забезпеченні використовуються найсучасніші математичні алгоритми, що враховують навіть найменші спотворення зображення, що вносяться оптичною системою.
Програмне забезпечення включає розширену систему управління звітами.
Чому важливе регулювання розвалу і сходження:
Вантажний автомобіль з правильно відрегульованим розвалом і сходженням коліс має цілу низку переваг:
- Відмінна керованість і повний контроль траєкторії
- Легкість і маневреність в русі
- Менша ймовірність заносів
- Економія палива і збільшення терміну експлуатації шин, підвіски і рульового управління
- Загальна безпека транспортного засоба
Якщо ж власник вантажівки ігнорує регулярні перевірки розвалу-сходження, то можна просто вчасно не помітити виниклої проблеми.
Наслідки цього можуть бути серйозними, зокрема:
- Шини сильно зношуються з одного боку протектора. Залежно від типу, шина зношується з різних сторін: при негативному розвалі це внутрішня сторона, при позитивному - зовнішня
- Крен і проблеми з побудовою траєкторії руху: при неправильному регулюванні автомобіль «веде» в сторону, особливо при високій швидкості.
Особливо сильно це виражається при різнобічному розвалі
- Вантажівка не слухається керма, поворот йде туго
- Порушується посадка вантажівки
- Кермо не повертається у вихідне положення після повороту
- Порушується радіус розвороту вліво і вправо - він просто різний, чого бути не повинно
Щоб уникнути перерахованих вище проблем, після кожних 10-12 тис.км пробігу власникам вантажівок рекомендується проводити перевірку і регулювання колес на стенді.
Крім того, ця процедура необхідна також після того, як була зроблена заміна пружин або інших компонентів підвіски, були ситуації аварійного гальмування, а також в умовах сильного зносу автомобіля в цілому.
До допомоги стенду також варто вдатися у випадках, коли були нанесені удари в підвіску будь-якими перешкодами, сильними нерівностями і вибоїнами.



Гідравлічний стенд для перевірки стану ходової частини вантажівок, автобусів і мікроавтобусів
Іноді водій автотранспорту не бачить будь-яких серйозних проблем - начебто все нормально, перевірку теж робив порівняно недавно, на перепони не наїжджав.
Однак деякі фактори повинні викликати настороженість, оскільки вони є непрямими сигналами про виниклі проблеми:
- Шини зношуються набагато швидше, ніж треба
- Протектор нерівномірно зношується і пошкоджується
- Під час руху покришки створюють сильний шум
- Зростає витрата палива
У цій ситуації настійно рекомендуємо НЕГАЙНО прозвесті перевірку розвалу і сходження коліс вантажівки. Затягування з перевіркою і наступним регулюванням
тільки погіршить ситуацію - проблема не вирішиться сама по собі, а лише призведе до збитків і зниження безпеки на дорозі.
Тому наша СТО кожен день виконує регулювання сходу і розвалу на стенді - приїжджайте на протязі всього дня в будь-який зручний Вам час. Якщо є питання - телефонуйте.
Тел.: (067) 550-21-10 (Київ), (050) 382-72-72 (Бориспіль)
Термінологія:
Розвалом називається кут відхилення коліс автомобіля. Розвал порушений, якщо колесо як би направлено донизу або навпаки, як би сповзає під вагою вантажівки.
Сходження - це кут, який утворюється між напрямом, в якому рухається колесо, і площиною, в якій воно обертається. У всіх випадках, ці порушення можна точно виявити тільки на
спеціальному стенді для діагностики розвалу і сходження. Ці параметри нормовані для кожного автомобіля і вимірюються в градусах (°), хвилинах (') і міліметрах (мм). В ідеалі,
колеса повинні бути строго паралельні один одному та не створювати при цьому аварійних умов.
Карта проїзду до нас:
→ Як проїхати на СТО в Києві
→ Як проїхати на СТО в Борисполі
Режим роботи нашої СТО:
Понеділок-неділя з 9-00 до 18-00
|